berita terbaru islam dan berita update

11/07/2019

Syarat menjadi youtuber itu sangat mudah !

Cara Menjadi Youtuber Pemula Modal HP--Jadi istilah YouTuber sangat mudah. Anda hanya memerlukan kamera, perisian penyuntingan video, internet dan saluran YouTube. Itulah jika anda mentafsirkan video pencipta YouTube (pencipta) di YouTube. bagaimana dengan orang yang memuat naik video yang dipilih dari mana-mana tempat kemudian dimuat naik? jika sesuatu seperti ini biasanya dipanggil pemuat naik.

Kamera ini sebenarnya bergantung pada model kandungan apa yang akan anda buat. Jika anda ingin membuat kandungan seperti Chandra Liow atau Great Hapsah, anda perlu menggunakan kamera mahal. Jika anda mahu yang mudah, gunakan kamera HP anda.

Buat saluran YouTube Sudah semudah mencipta akaun gmail. Hanya pergi ke aplikasi YouTube kemudian klik butang di bahagian atas sebelah kanan dan ikuti arahan.

Penyuntingan Video

Diadaptasi ke video, jika orang yang baik boleh menggunakan Adobe Premiere Pro atau Vegas Pro. Tetapi ya, ia sia-sia jika kita tidak dapat menggunakannya, hasilnya masih buruk. Hanya kamera menggunakan telefon bimbit, hanya menggunakan editor video yang boleh digunakan pada kamera seperti Splice, Quik, klip perdana Adobe, pencerapan, tuan rumah atau iMovie

Buat saluran YouTube Sudah semudah mencipta akaun gmail. Hanya pergi ke aplikasi YouTube kemudian klik butang di bahagian atas sebelah kanan dan ikuti arahan.

Dan yang terakhir memuat naik video kami ke saluran itu.
pergi ke saluran youtube kemudian klik muat naik video. dan memuat naik saluran kami dan memasang lakaran kecil yang menarik.

dan secara rasmi kami menjadi YouTuber ..!

Bolehkah kita membuat wang? Ya, jelas tidak, hanya menjadi YouTuber tidak sukar. Perkara yang sukar adalah jika kita mengharapkan untuk mendapatkan wang dari saluran kami.

Buat masa ini untuk dapat mengewangkan saluran kami terdapat beberapa syarat yang mesti dipenuhi. Untuk dikaji semula oleh saluran YouTube, anda perlu memenuhi 4000 jam masa siaran dalam tempoh 12 bulan yang lalu dan mempunyai 1000 pelanggan.

Bagaimanakah cara mendapatkan 1000 pelanggan dalam masa yang singkat? Berikan jaminan, jika saya mempunyai jawapan saya akan berkongsi di sini ... saluran saya kesepian lebih tenang daripada kubur: D.
Syarat menjadi youtuber itu sangat mudah ! Rating: 4.5 Diposkan Oleh: MY BLOGGER