berita terbaru islam dan berita update

10/28/2019

5 Bullshit Boys Like Girls

5 Bualan Cowok yang Disukai Cewek
Sebenarnya, ia bukan hanya lelaki dengan mulut besar atau alias bercakap-cakap. Terdapat juga banyak gadis. Tetapi, dalam perniagaan berbangga, dikatakan, ia adalah lelaki yang lebih baik mengenainya.

Satu perkara yang menarik, dalam The Top 10 Lies Happy Husbands Tell, Keith Blanchard berkata, "membual" adalah mainan lelaki, sejak zaman dahulu. Terdapat banyak sebab untuk itu. Salah seorang daripada mereka demi hubungan yang berkekalan.

Sebenarnya, ia bukan hanya lelaki dengan mulut besar atau alias bercakap-cakap. Terdapat juga banyak gadis.

Menariknya, ternyata "membual" juga dibangunkan dari semasa ke semasa. "Dan sekarang, bullshit yang dibuat oleh lelaki lebih maju, berbanding hari-hari tua." Menurut lelaki yang suka bercakap dengan teman wanitanya, ada 10 omong kosong yang sering diungkapkan oleh lelaki, tetapi disukai oleh gadis-gadis. Berikut adalah 5 daripada mereka:

"Betul, mengapa! Anda cantik memakai baju itu "
Matlamat: Jangan mahu berisik.

Lelaki sering menggunakan kaedah ini untuk tidak menggembirakan teman wanita mereka, tetapi untuk cepat, ringkas dan mengelakkan kekecohan. "Walaupun begitu, itu tidak bermakna dia tidak suka, anda tahu," kata Arthur L. Kovacs, profesor psikologi di Santa Monica, California, Amerika Syarikat.

"Santai ... Boleh, tolong!"
Matlamat: Jangan mahu dihina.

Cuba, deh, tanyakan jika teman lelaki anda boleh membaiki kereta / motosikal anda yang rosak. Mungkin mereka akan menjawab, "boleh, tolong!", Walaupun sebenarnya tidak boleh. "Apa yang penting bagi mereka adalah simpati. Selepas itu, mereka akan belajar dengan masa. Sekiranya perlu, kursus automotif juga akan dijawab, "kata Kovacs.

"Oh, saya tidak memberi perhatian!"
Matlamat: Biarkan menjadi setia setia.

Siapa, siapa yang tidak berminat dengan barangan yang baik? Begitu juga lelaki. Matanya segera menjadi salah apabila dia melihat seorang gadis panas, tidak kira berapa umur mereka. "Inilah yang dikatakan sebagai" pembohongan diberkati ". Perkara itu, mata lelaki direka untuk lebih responsif melihat sekilas 'yang segar', "jelas Kovacs.

"Saya sudah cuba memanggil awak, tetapi ..."
Matlamat: Dodge & find safe.

Ia menjadi rahsia umum, jika lelaki itu hanya memanggil jika dia mahu. Jadi, jika suatu hari dia tidak memanggil, ya, (maaf), mungkin anda tidak berminat dengan anda. Tetapi, agar tidak dianggap sebagai kemas, mereka biasanya suka menggunakan ayat itu. "Matlamatnya adalah baik, supaya tidak membuat panik dan kecurigaan."

"Saya tidak akan berbohong kepada kamu"
Matlamat: Jadi hubungan yang terakhir.

Ini sememangnya sangat romantis. Tetapi hanya masa yang akan dibuktikan. Anda mungkin gembira, jika ada seorang lelaki yang mengatakannya. Tetapi anda juga perlu berhati-hati. "Mungkin dia mahu," kata Kovacs.
5 Bullshit Boys Like Girls Rating: 4.5 Diposkan Oleh: MY BLOGGER