berita terbaru islam dan berita update

10/05/2015

Penampakan kuasa Allah SWT saat paderi ini bakar Al-Quran

 simak apa yg berlangsung kepadanya benar-benar mengerikan
Ya... itulah tajuk yg akan kami bagikan kepada anda semua mengenai suatu kejadian,dimana seorang paderi yg coba membakar senaskah Al Quran dihadapan ratusan 'pengikutnya'.

Namun Allhamdulillah,paderi ini gagal membakar naskah Al Quran tersebut malah telah memeluk Islam.Paderi yg berasal daripada Nigeria ini menentukan buat memeluk islam selepas usaha membakar Al Quran tersebut gagal.

http://infomasihariini.blogspot.com/2015/10/penampakan-kuasa-allah-swt-saat-paderi.html

Pada mulanya paderi Froos telah melemparkan Al Quran tersebut hingga jatuh ke tanah.Bukan hanya itu saja,paderi tersebut menyiramkan bensin dan berusaha untuk memusnahkan kitab suci umat islam itu.

Penampakan kuasa Allah SWT saat paderi ini bakar Al-Quran,

Dengan kuasa Allah s. w. t. tiba-tiba kedua tangan paderi Froos tersambar api dan terbakar. Selepas kejadian itu,paderi tersebut senantiasa memeluk Islam dan di ikuti oleh beberapa paderi yg lain. Mereka juga memutuskan untuk mengundurkan diri daripada organisai Kependetaan Gereja.
Baca Juga:

http://infomasihariini.blogspot.com/2015/10/penampakan-kuasa-allah-swt-saat-paderi.html
Waktu ini mereka telah menyebarkan Agama Islam dengan berdakwah di seluruh Nigeria dan juga negara yg terdekat.semoga kisah ini menjadi pelajaran bagi non muslim lainnya untuk tidak membakar al qur'an secara membabi buta,islam agama benar,islam rahmatan lil alamiin,rahmat bagi seluruh semesta alam.
Penampakan kuasa Allah SWT saat paderi ini bakar Al-Quran Rating: 4.5 Diposkan Oleh: MY BLOGGER

0 comments:

Posting Komentar

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.